عاشقان کریس رونالدو

عاشقان کریس رونالدو
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان کریس رونالدو و آدرس chris.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دنياي بزرگ كشتي كج wweworld

کریم بنزما ، چیزی میان مهاجم نوک و مهاجم کاذب است . این چیزی است که بسته به شرایط می تواند عوض شود . او بازیکنی است که قدرت شوتزنی و تحرک فوق العاده ای دارد و بد هم گل نمی زند اما مشکل این است که بیشتر عادت به پاس دادن دارد و شم گلزنیش آن قدر بالا نیست ، به همین خاطر می تواند تبدیل به هافبک هجومی یا مهاجم کاذب شود . در حقیقت در رئال مادرید و تیم ملی فرانسه ، بیشتر نقش هافبک هجومی را دارد تا مهاجم نوک . 
مورنیوی می داند که این بازیکن از ته قلبش می خواهد که عقب بیاید و توپ بگیرد و برای مهاجمی که جلوتر از خودش است بازی کند . شاید هنوز زود باشد که در این باره تصمیم گیری شود اما در اولین تمرینات در والدبباس ، بازیکن فرانسوی در پست پشت مهاجم ، تست شد . 
این یک فاکتور خوب برای مورینیوست ، به خصوص در صورتی که در نهایت کاکا برود . این باعث می شود که هیگوائین با خیال تخت تبدیل به مهاجم نوک شود . بدین ترتیب بنزما با اوزیل برای رسیدن به پست هافبک هجومی رقابت می کند و دی ماریا و کریستیانو ه مدر جناحین قرار می گیرند.
بنزما از این اتفاق ناراضی نیست . او همیشه نشان داده که ترجیح می دهد به هم تیمی هایش پاس بدهد تا این که گل بزند . او در سال گذشته گلهای زیادی زد اما بارها موقعیت ها را به خاطر پاس دادن هایش و نداشتن خودخواهی لازم برای یک مهاجم نوک ، ا زدست داد . این که عقب بازی کند باعث می شود که بهتر پا به توپ شود .
بازیکن فرانسوی پیش فصل را با انسجام زیادی آغاز کرده است . می داند که رقابت برای رسیدن به ترکیب زیاد است و نمی خواهد که به هیچ وجه عقب بکشد . او می تواند در دو پست متفاوت بازی کند و این قضیه باعث می شود که شانس بیشتری برای رسیدن به ترکیب اصلی داشته باشد .
این مهاجم می داند که رئال مادرید چه نیاز هایی دارد . او روبراه تر از همیشه است . در پیش فصلش در بهترین شرایط قرار گرفته و حالا از نظر وزنی آماده است . مشکلاتش در زمینه مصدومیت ها و اضافه وزن ، کاملا رفع شده است . او نسبت به سالهای گذشته ، توانسته که از نظر بدنی در بهترین شرایط باشد .
فلورنتینو سعی کرد که از ابتدا به او اعتماد داشته باشد . کار برای مورینیو و بنزما آسان نبود . مربی پرتغالی از او بیشتر و بیشتر می خواست . وی می خواست که بهترین بازی را از بازیکن فرانسوی بیرون بکشد که به خواسته اش رسید .
اما بنزما تنها بازیکن چند پسته مورینیو نیست . بازیکنان دیگری هستند که بتوانند در ساختار 1-3-2-4 عوض شوند . دی ماریا و کریستیانو بارها در طول بازی جایشان را با هم عوض می کنند ، اوزیل می تواند در پست های بازیساز و هافبک چپ بازی کند . هیگوائین هم توان بازی در جناحین را دارد .
خدیرا هم امسال می تواند مقشی هجومی تر باشد . مودریچ هم آچار فرانسه دیگری در میانه زمین خواهد بود . هافبک کروات می تواند در تمامی پست های خط هافبک بازی کند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, ] [ 8:20 ] [ محمد بلالایی ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 201
بازدید ماه : 373
بازدید کل : 106796
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1





ابزار پرش به بالا - - -